пʼятниця, 23 жовтня 2009 р.

Львів працює над туристичним брендом міста

У Львові працюють над туристичним брендом міста, переймаючи досвід з брендінгу найбільших туристичних міст Європи. Відтак, вже наступного тижня до Львова з’їдуться провідні фахівці галузі туризму з Австрії, Великобританії, Швеції та Польщі.
29-30 жовтня у Львові буде проходити перша львівська туристична конференція «Перемагай з Левом!». В рамках заходу передбачено проведення презентацій вітчизняних та закордонних експертів туристичної сфери, круглі столи на тему брендінгу та туристичних продуктів міста Львова, майстер-класи та дискусії, а також обговорення вступу Львова до Міжнародної організація «European Cities Marketing».
«Такого рівня туристична конференція проводиться у Львові вперше. Ми запрошуємо на конференцію провідні організації туризму Європи, зокрема міжнародну організацію «European Cities Marketing». Така конференція дасть можливість Львову вийти на один рівень із знаними туристичними містами Європи. Відповідно, Львів має усі шанси бути туристичною меккою Європи», – зазначив начальник управління культури та туризму Львівської міської ради Андрій Сидор.

Також у конференції братимуть участь фахівці Віденської туристичної ради. Буде презентовано новий бренд Відня, а також фахівці поділяться досвідом організації підтримки розвитку туризму у Відні. Представлятимуть практичний досвід з брендінгу та промоції експерти з Швеції, з Великобританії, Польщі, Австрії. Зокрема, британці представлять дослідження з брендінгу і позиціонування, яким охоплено 16 європейських міст.
Довідка
У міжнародну туристичну організацію «European Cities Marketing» входить 132 міста Європи.
Детальніше на сайті www.congress.lviv.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар