четвер, 8 жовтня 2009 р.

Уся корисна інформація для львів’ян – у буклетах

Львівська міська рада виготовила серію корисних буклетів для мешканців в рамках проекту «Е-урядування: відкрита влада для мешканців Львова». У буклеті «Корисні телефони» мешканці зможуть знайти номери телефонів комунальних та соціальних служб, у буклетах «дозвілля дітей» та «дозвілля старшокласників» можна почерпнути інформацію про наукові та творчі центри, автошколи, спортивні клуби, громадське життя, дитячі клуби. А у буклеті «Де пройти обстеження?» є телефони лікарень, поліклінік, жіночих консультацій, пологових будинків та інших лікувальних установ.

Ці інформаційні матеріали львів’яни зможуть отримати у центрі обслуговування мешканців в Ратуші, у районних адміністраціях, районних відділах соціального захисту.

Кожен буклет надрукували тиражем 5000 примірників. Проект здійснено за фінансової підтримки Фонду стратегічних програм Уряду Великої Британії.

«Такі інформаційні буклети допомагають людям. Наприклад, у Львові є дуже багато творчих та наукових закладів, але батьки про це можуть не знати. Звісно ж, ця інформація є на сайті Львівської міської ради (www.city-adm.lviv.ua), але є мешканці, які не користуються інтернетом, тому для них ми підготували такі інформаційні матеріали.

А вже наступним кроком проекту «Е-урядування: відкрита влада для мешканців Львова» буде випуск довідника городянина, в якому міститимуться усі корисні телефони та відповіді на найпоширеніші запитання. Довідник львів’яни вже зможуть отримати у кінці жовтня. Крім цього довідника, до кінця листопада мешканці ще отримають «Довідник вирішення проблем», в якому у формі запитань-відповідей розписані 15 сфер щоденного життя городянина, такі як: газ, вода, світло, тепло, вулиця, навчання, медицина тощо. Над цим довідником працюють волонтери та працівники Львівської міської ради. Це команда, яка працює над тим, щоб зробити інформацію максимально доступною для львів’ян. Якщо ж у Вас є ще питання чи пропозиції, можливо вважаєте, що є ще певна інформація, яку варто розмістити у буклетах, залишайте свої ідеї на сайті Львівської міської ради, або телефонуйте на гарячу лінію міста – 15-80», – розповіла керівник управління внутрішньої політики Львівської міської ради Наталя Міхнова.

Нагадаємо, «Електронне урядування – відкрита влада мешканцям Львова» - це проект із модернізації роботи міської ради за допомогою ІТ-технологій. Проект дозволить реалізувати різні сценарії ефективної взаємодії мешканців та мерії. Наприклад, подавши документи у міську раду, мешканець отримує відповідний номер, за яким через сайт міської ради він зможе відслідковувати, хто розглядає його звернення і коли має надійти відповідь. Також мерія запровадила он-лайн-консультування мешканців та можливість подання звернення через Інтернет. Це допомагає набагато швидше опрацьовувати запити та звернення.

Проект охоплює декілька найважливіших аспектів: 1) створення внутрішнього порталу Львівської міської ради; 2) запровадження електронного документообігу, який забезпечить ефективність роботи посадовців та швидке опрацювання документів; 3) створення якісного центру обслуговування мешканців за європейськими стандартами; 4) запровадження якісної роботи дзвінкового центру, який забезпечить швидке реагування на телефонні скарги мешканців у режимі 24/7.

Немає коментарів:

Дописати коментар