Центр обслуговування мешканців – у кожну районну адміністрацію. Цей тиждень у Личаківській районній адміністрації розпочався нововведенням у роботі з мешканцями. На першому поверсі будівлі облаштували кабінет для надання інформаційно-консультаційних послуг львів’янам. У Центрі обслуговування мешканців має бути зосереджено усю роботу з відвідувачами: реєстрація документів, запис на прийом до голови адміністрації, отримання інформації. Працівники Центру допоможуть львів’янам потрапити на прийом до спеціаліста, який відповідає за вирішення саме їх питання.
«Центр обслуговування мешканців у районній адміністрації дасть можливість отримати відповідь на багато питань, з яким раніше мешканцям доводилося звертатися на площу Ринок, 1. Перед тим, як розпочати роботу районного Центру обслуговування мешканців, консультанти проходили навчання у Центрі обслуговування мешканців Львівської міської ради, вивчали роботу відділів районної адміністрації, готували інформаційні картки та буклети для відвідувачів. Вже сьогодні мешканці можуть отримати перші послуги Центру в своєму районі», – повідомила координатор проекту Галина Космина.
Центр обслуговування мешканців Личаківської районної адміністрації відкрито на вулиці К.Левицького, 67, у кабінеті №100 (перший поверх, праворуч). Відтак, усім, хто має справи до районної адміністрації: зареєструвати документи, поскаржитися на ЛКП чи отримати консультацію, не потрібно підніматися до кабінетів посадовців. Ці та інші питання можна вирішити в приміщенні Центру обслуговування мешканців. Телефон інформаційної довідки Центру обслуговування мешканців Личаківської районної адміністрації – 276-99-77.
Нагадаємо, у Львівській міській раді щодня з 8.00 до 19.00 працює Центр обслуговування мешканців. В кінці жовтня Центр обслуговування мешканців розпочав роботу у Галицькій районній адміністрації.
Джерело – сайт Львівської міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар