Проект «Відкрита влада», який реалізовують у мерії з березня, дав перші результати. До міських посадовців тепер можна звернутися через Інтернет, гаряча лінія міської ради отримала короткий номер 15-80, для мешканців видрукували листівки з корисною інформацією, а на першому поверсі Ратуші запрацював Центр обслуговування мешканців.
Проект «Відкрита влада» триває у Ратуші з березня цього року. Основна мета проекту – зробити міських посадовців ближчими до мешканців. Для цього управління внутрішньої політики, яке реалізовує проект, розпрацьовує декілька напрямків. Це робота з мешканцями, робота з телефонними зверненнями, комунікація з львів’янами через Інтернет.
Центр обслуговування мешканців працює у Ратуші з 8.00 до 19.00, у центрі працюють консультанти та волонтери, вони надають необхідну інформацію, зразки документів. У Центрі надають консультації юристи та фахівці з управлінь міської ради.
Диспетчерська служба міської ради почала працювати у режимі call-центру. Збільшено кількість консультантів та запроваджено короткий номер 15-80. Дзвінки мешканців проходять подвійну перевірку.
У Ратуші запровадили відкриті екскурсії: кожен мешканець може відвідати міську раду та дізнатися про історію споруди, а також про роботу посадовців. Щотижня 2-3 групи приходять у мерію.
Завдяки проекту «Таємний клієнт» у ЛКП міста виправили 80 % недоліків. Приміщення ЛКП стали комфортнішими для львів’ян: у коридорах доставили стільці для очікування, відкрили туалетні кімнати для відвідувачів, покращили освітлення коридорів та розмістили дошки з корисною інформацією.
Оновили також офіційну сторінку Львівської міської ради в Інтернеті – www.city-adm.lviv.ua, структура сайту стала більш зручною та зрозумілою для львів’ян. Запроваджено спеціальну рубрику для мешканців, де описано шляхи вирішення комунальних та соціальних проблем. Запровадили також звернення до посадовців через Інтернет, а найближчим часом планують розмістити і каталог працівників, де мешканець зможе знайти кожного посадовця Ратуші, з його фотографією та контактами.
За півроку видано близько 60 тисяч листівок з корисною інформацію «Довідка городянина», «Дозвілля дітей», «Де пройти обстеження», «Дозвілля старшокласників», «Як потратити на прийом до посадовця» та ін.
Консультації у ЛКП для мешканців надають молоді юристи у рамках проекту «Юридична служба для львів’ян». Студенти старших курсів юридичних факультетів проходять стажування та атестацію і починають консультувати мешканців у ЛКП.
Для львів’ян також розроблено «Довідник городянина» з корисними телефонами різних служб, який буде видрукуваний та розповсюджений серед мешканців міста, електронна версія довідника буде доступна на офіційному сайті міської ради. Зараз готують наступне видання – довідник вирішення проблем для львів’ян, де описані алгоритми вирішення проблем.
У мерії завершують програмування внутрішнього порталу, який буде інформаційною платформою для роботи посадовців міської ради. «Єдиний календар» дозволить уникнути накладок у нарадах, «електронна бібліотека» міститиме корисну літературу для підвищення професійного рівня працівників міської ради, «огляд ЗМІ» забезпечить оперативне ознайомлення з матеріалами про ЛМР в ЗМІ. Наступний крок – запровадження системи електронного документообігу.
Система управління якістю ISO, яку зараз запроваджують у Ратуші, дозволить оптимізувати внутрішні процедури, запровадити інструкції для якісної роботи посадовців. Сертифікат якості мерія планує отримати наступного року.
Проект «Відкрита влада» триває у Ратуші з березня цього року. Основна мета проекту – зробити міських посадовців ближчими до мешканців. Для цього управління внутрішньої політики, яке реалізовує проект, розпрацьовує декілька напрямків. Це робота з мешканцями, робота з телефонними зверненнями, комунікація з львів’янами через Інтернет.
Центр обслуговування мешканців працює у Ратуші з 8.00 до 19.00, у центрі працюють консультанти та волонтери, вони надають необхідну інформацію, зразки документів. У Центрі надають консультації юристи та фахівці з управлінь міської ради.
Диспетчерська служба міської ради почала працювати у режимі call-центру. Збільшено кількість консультантів та запроваджено короткий номер 15-80. Дзвінки мешканців проходять подвійну перевірку.
У Ратуші запровадили відкриті екскурсії: кожен мешканець може відвідати міську раду та дізнатися про історію споруди, а також про роботу посадовців. Щотижня 2-3 групи приходять у мерію.
Завдяки проекту «Таємний клієнт» у ЛКП міста виправили 80 % недоліків. Приміщення ЛКП стали комфортнішими для львів’ян: у коридорах доставили стільці для очікування, відкрили туалетні кімнати для відвідувачів, покращили освітлення коридорів та розмістили дошки з корисною інформацією.
Оновили також офіційну сторінку Львівської міської ради в Інтернеті – www.city-adm.lviv.ua, структура сайту стала більш зручною та зрозумілою для львів’ян. Запроваджено спеціальну рубрику для мешканців, де описано шляхи вирішення комунальних та соціальних проблем. Запровадили також звернення до посадовців через Інтернет, а найближчим часом планують розмістити і каталог працівників, де мешканець зможе знайти кожного посадовця Ратуші, з його фотографією та контактами.
За півроку видано близько 60 тисяч листівок з корисною інформацію «Довідка городянина», «Дозвілля дітей», «Де пройти обстеження», «Дозвілля старшокласників», «Як потратити на прийом до посадовця» та ін.
Консультації у ЛКП для мешканців надають молоді юристи у рамках проекту «Юридична служба для львів’ян». Студенти старших курсів юридичних факультетів проходять стажування та атестацію і починають консультувати мешканців у ЛКП.
Для львів’ян також розроблено «Довідник городянина» з корисними телефонами різних служб, який буде видрукуваний та розповсюджений серед мешканців міста, електронна версія довідника буде доступна на офіційному сайті міської ради. Зараз готують наступне видання – довідник вирішення проблем для львів’ян, де описані алгоритми вирішення проблем.
У мерії завершують програмування внутрішнього порталу, який буде інформаційною платформою для роботи посадовців міської ради. «Єдиний календар» дозволить уникнути накладок у нарадах, «електронна бібліотека» міститиме корисну літературу для підвищення професійного рівня працівників міської ради, «огляд ЗМІ» забезпечить оперативне ознайомлення з матеріалами про ЛМР в ЗМІ. Наступний крок – запровадження системи електронного документообігу.
Система управління якістю ISO, яку зараз запроваджують у Ратуші, дозволить оптимізувати внутрішні процедури, запровадити інструкції для якісної роботи посадовців. Сертифікат якості мерія планує отримати наступного року.
Проекти у рамках «Відкритої влади» координує управління внутрішньої політики ЛМР.
Джерело – сайт Львівської міської ради.
Немає коментарів:
Дописати коментар