середу, 26 травня 2010 р.

Дон Кінг: «Слава Україні»

До Львова з офіційним візитом прибув відомий боксерський промоутер Дон Кінг. Серед важливих питань візиту Дона Кінга у Львів – підписання угоди про співпрацю між промоутерською компанією «АК1» (Львів) та Don King Productions (США), експансія Don King Productions в Україну. В рамках візиту Дон Кінг відвідав Львівську міську раду та зустрівся із журналістами.

«Коли я розмовляв із Андрієм Котельником, він мені сказав, давай познайомимось із моїм міським головою. Його теж звати Андрій. І сьогодні, на зустрічі із мером я сидів між двома Андріями. Ваш міський голова - справжній перевірений громадянин свого народу, який дбає про тих кого представляє», - зауважив Дон Кінг.

«Тепер кожен раз, коли я буду у Львові, я не буду говорити, що місто може зробити для мене, а навпаки - що я можу зробити для Львова!», - зауважив відомий промоутер Дон Кінг.

Нагадаємо, сьогодні зранку в рамках візиту Дон Кінг підписав контракт із Андрієм Котельником на 3 роки. Згідно з контрактом Андрій Котельник буде проводити кожного року по 2 бої. Перший бій пройде із Девіном Александром 7 серпня.

«Мені приємно, що наші спортсмени виходять на серйозний професійний рівень. Андрій Котельник - це патріот міста і я знаю, що він битиметься за честь України і за честь Львова. Ми розповіли Дону Кінгу про Львів, його історію і його спортивний потенціал і, думаю, він тут не в останнє», - зауважив міський голова Львова Андрій Садовий.

Немає коментарів:

Дописати коментар